Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Η Επιτροπή αποτελείται από α) τον Διευθυντή του ΠΜΣ, ο οποίος ορίζεται αυτοδικαίως Πρόεδρος της Επιτροπής και β) δύο μέλη ΔΕΠ που συμμετέχουν στο διδακτικό έργο του ΠΜΣ και ορίζονται από τη Συντονιστική Επιτροπή. Τα μέλη της Επιτροπής έχουν διετή θητεία, η οποία μπορεί να ανανεώνεται. Η Επιτροπή δέχεται παράπονα και ενστάσεις μεταπτυχιακών φοιτητών του ΠΜΣ, τα οποία άπτονται των παρεχόμενων στα πλαίσια λειτουργίας του ΠΜΣ εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών. Θέματα που αφορούν στο αμιγώς ακαδημαϊκό έργο των διδασκόντων δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Επιτροπής. Τα μέλη της Επιτροπής δεσμεύονται να ακολουθούν την πολιτική προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του ΕΚΠΑ που είναι αναρτημένη στο:

https://www.uoa.gr/to_panepistimio/prostasia_prosopikon_dedomenon/

Η Επιτροπή μεριμνά ώστε τα δεδομένα χειρισμού των παραπόνων να είναι διαθέσιμα για ανασκόπηση από τα όργανα που αξιολογούν τη λειτουργία του ΠΜΣ, με ταυτόχρονη προστασία των προσωπικών δεδομένων των παραπονούμενων και διασφαλίζοντας την εμπιστευτικότητά τους.


Η διαδικασία που ακολουθείται αναφορικά με τη διαχείριση των παραπόνων και των ενστάσεων περιγράφεται ακολούθως:
Βήμα 1ο: Διατύπωση παραπόνου ή ενστάσεως
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές που επιθυμούν να καταθέσουν κάποιο παράπονο ή κάποια ένσταση οφείλουν να συμπληρώσουν το Έντυπο Υποβολής Παραπόνων, το οποίο βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΠΜΣ (https://ric.dind.uoa.gr/), και να το αποστείλουν υπόψη της Επιτροπής Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων σε λογαριασμό email που θα ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα του ΠΜΣ.
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές που έχουν ενδοιασμούς ηλεκτρονικής υποβολής του παραπόνου τους, έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν προφορική ακρόαση από μέλος της Επιτροπής, αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στο παραπάνω e‐mail.


Βήμα 2ο: Εξέταση παραπόνου ή ενστάσεως και λήψη απόφασης
Η Επιτροπή συνεδριάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να συζητηθούν τα ζητήματα που έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά ή που έχουν τεθεί υπόψη κάποιου μέλους μέσω προφορικής ακρόασης. Έντυπα Υποβολής Παραπόνων, στα οποία δεν έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαραίτητα πεδία δεν θα εξετάζονται. Η Επιτροπή δεν λαμβάνει υπόψη και δεν αποστέλλει απάντηση σε μηνύματα με υβριστικό περιεχόμενο, καθώς και σε μηνύματα τα οποία περιέχουν ανεπαρκή ή μη αληθή στοιχεία επικοινωνίας. Εάν το κρίνει σκόπιμο, η Επιτροπή μπορεί να παραπέμψει κάποιο ζήτημα στην Συντονιστική Επιτροπή του ΠΜΣ ή στη Συνέλευση του Τμήματος Τεχνολογιών Ψηφιακής Βιομηχανίας ή στην Επιτροπή Δεοντολογίας του ΕΚΠΑ. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής να συγκαλέσει ακρόαση των παραπονούμενων κατ’ ιδίαν ή κατ’ αντιπαράθεση. Η απόφαση της Επιτροπής είναι οριστική και αμετάκλητη. Δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης ενστάσεως κατά των αποφάσεων της Επιτροπής.


Βήμα 3ο: Ενημέρωση παραπονούμενου για διαχείριση ζητήματος και λήψη απόφασης
Εκπρόσωπος της Επιτροπής απαντά γραπτώς ή προφορικώς στον εκάστοτε παραπονούμενο μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (συστήνεται η απάντηση εντός διαστήματος 20 εργάσιμων ημερών). Το χρονικό διάστημα απόκρισης ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το είδος του κάθε παραπόνου ή ενστάσεως. Η ενημέρωση αφορά στις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί για τον χειρισμό του ζητήματος, καθώς και για τυχόν αποφάσεις που έχουν ληφθεί.